... Skip to main content

Onze nieuwe Business Managers

Mirjam Doornbos & Kjell van den Bosch

Niet één, maar twee commerciële toppers is onze organisatie rijker. Mirjam Doornbos en Kjell van den Bosch zijn op de valreep van 2023 ons team op kantoor komen versterken. Oprichter Tom: “De ervaring van Mirjam en het enthousiasme van Kjell zijn voor de klantzijde van ons bedrijf een welkome aanvulling”. In dit interview vertellen Mirjam en Kjell zelf meer over hun achtergrond en drijfveren om zich bij het “IFG Team” aan te sluiten.

“De combinatie tussen commercie en het menselijke aspect spreekt mij erg aan. In mijn vorige rollen ben ik altijd de verbindende factor geweest tussen de commerciële doelen van de organisatie enerzijds, en de wensen van klanten en kandidaten anderzijds. Het helpen van mensen naar het vinden van een leuke baan is meer dan alleen mijn werk, ik doe het met zoveel plezier dat het inmiddels een passie is.”.

Wat gaan jullie bij ons doen?

Mirjam: “De rol Business Manager is een rol die écht bij me past. Ik krijg energie van het opbouwen en onderhouden van langdurige (klant)relaties; het vereist betrokkenheid en oprechte interesse. Mijn streven is dan ook om nauwe samenwerkingen op te zoeken met opdrachtgevers die daarbij geholpen zijn. Hen effectief te ondersteunen op het gebied van arbeidsbemiddelingsvraagstukken, zodat zij zich met hun kerntaken kunnen bezighouden. Een strategische rol, waarbij een duurzame relatie met (nieuwe) opdrachtgevers centraal staat. Daarnaast zal ik ook de brug zijn naar onze collega’s, op kantoor en bij onze klanten”.

Kjell: “Als Account Manager ben ik verantwoordelijk voor het invullen van tijdelijke arbeidsbemiddelingsvraagstukken, bij bestaande of nieuwe opdrachtgevers. In die samenwerking zal ik het aanspreekpunt zijn en fungeren als sparringpartner, met als doel duurzame relaties op te bouwen”.

Vertel eens iets meer over je achtergrond?

Kjell: “Tijdens mijn opleiding Event Management wist ik al dat ik een commerciële baan zou gaan vervullen. Wat en waar wist ik nog niet precies, per toeval belandde ik toen in arbeidsbemiddeling en dat is voor mij de juiste keuze geweest. De combinatie tussen commercie en het menselijke aspect spreekt mij erg aan. In mijn vorige rollen ben ik altijd de verbindende factor geweest tussen de commerciële doelen van de organisatie enerzijds, en de wensen van klanten en kandidaten anderzijds. Het helpen van mensen naar het vinden van een leuke baan is meer dan alleen mijn werk, ik doe het met zoveel plezier dat het inmiddels een passie is”.

Mirjam: “Na het afronden van mijn Communicatieopleiding in Groningen ben ik naar Amsterdam verhuisd, waar ik nu acht jaar met veel plezier woon en werk. Mijn loopbaan begon bij de ING, als Financieel Adviseur, en na twee jaar maakte ik de overstap naar de wereld van arbeidsbemiddeling bij Huxley. Als Consultant bouwde ik al sterke relaties op met klanten en kandidaten, wat resulteerde in verschillende promoties. Mijn passie ligt bij relatiemanagement; het proces waarbij je de behoeften van klanten leert kennen, op zakelijk en persoonlijk vlak, en daarnaar handelt”.

“Ik krijg energie van het opbouwen en onderhouden van langdurige (klant)relaties; het vereist betrokkenheid en oprechte interesse. Mijn streven is dan ook om nauwe samenwerkingen op te zoeken met opdrachtgevers die daarbij geholpen zijn. Hen effectief te ondersteunen op het gebied van arbeidsbemiddelingsvraagstukken, zodat zij zich met hun kerntaken kunnen bezighouden.”.

Waarom heb je de overstap naar Interim Finance Group gemaakt?

Mirjam: “Na zes jaar met plezier voor Huxley te hebben gewerkt, heb ik de spannende beslissing genomen om een nieuwe uitdaging aan te gaan. Een nieuwe omgeving, waar ik tegen andere uitdagingen aan zal lopen. Finance is nieuw voor me, ik kijk ernaar uit om het eigen te maken, mijn expertise te delen en mijn netwerk verder uit te breiden. Interim Finance Group past goed bij me, vanaf de eerste kennismaking voelde ik me al meteen thuis”.

Kjell: “Ik ben drie jaar actief binnen de arbeidsbemiddeling, lang genoeg om een goed beeld te hebben van wat ik belangrijk vind. Interim Finance Group heeft zich gespecialiseerd in finance en dat spreekt mij aan. Ik ben ervan overtuigd dat je daarmee echt het verschil kan maken, voor zowel opdrachtgevers als voor de Financial Consultants. De consultants zijn écht onderdeel van de organisatie en worden als directe collega’s behandeld, wat ik als iets positiefs zie. Wat doorslaggevend voor me was is de wijze waarop ze gedreven zijn te blijven investeren in hun professionals. Daarmee creëer je een plek waar mensen zich gezien voelen en graag zijn. Ben er nog maar een paar dagen, maar ik ervaar nu al een groot verschil ten opzichte van wat er in de markt standaard is. Al met al een professionele en integere organisatie waar ik veel kan leren en waar veel ruimte is voor gezelligheid”.

Kennismaken?

Werken bij Interim Finance Group staat voor zekerheid, variatie en ontwikkeling. Onze Finance Consultants zijn ambitieuze financials die graag in het bedrijfsleven willen werken en verschillende bedrijfsculturen willen ervaren. De voordelen van Interim werken, met de zekerheid van een vaste aanstelling. Wil je meer weten over de rol en onze arbeidsvoorwaarden? Bekijk dan onze Werken bij pagina en laat je gegevens achter, we maken graag kennis met je!

Solliciteer Direct! Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.