Niet één, maar twee commerciële toppers is onze organisatie rijker. Mirjam Doornbos en Kjell van den Bosch zijn op de valreep van 2023 ons team op kantoor komen versterken. Oprichter Tom: “De ervaring van Mirjam en het enthousiasme van Kjell zijn voor de klantzijde van ons bedrijf een welkome aanvulling”. In dit interview vertellen Mirjam en Kjell zelf meer over hun achtergrond en drijfveren om zich bij het “IFG Team” aan te sluiten.
“De combinatie tussen commercie en het menselijke aspect spreekt mij erg aan. In mijn vorige rollen ben ik altijd de verbindende factor geweest tussen de commerciële doelen van de organisatie enerzijds, en de wensen van klanten en kandidaten anderzijds. Het helpen van mensen naar het vinden van een leuke baan is meer dan alleen mijn werk, ik doe het met zoveel plezier dat het inmiddels een passie is.”.
Wat gaan jullie bij ons doen?
Mirjam: “De rol Business Manager is een rol die écht bij me past. Ik krijg energie van het opbouwen en onderhouden van langdurige (klant)relaties; het vereist betrokkenheid en oprechte interesse. Mijn streven is dan ook om nauwe samenwerkingen op te zoeken met opdrachtgevers die daarbij geholpen zijn. Hen effectief te ondersteunen op het gebied van arbeidsbemiddelingsvraagstukken, zodat zij zich met hun kerntaken kunnen bezighouden. Een strategische rol, waarbij een duurzame relatie met (nieuwe) opdrachtgevers centraal staat. Daarnaast zal ik ook de brug zijn naar onze collega’s, op kantoor en bij onze klanten”.
Kjell: “Als Account Manager ben ik verantwoordelijk voor het invullen van tijdelijke arbeidsbemiddelingsvraagstukken, bij bestaande of nieuwe opdrachtgevers. In die samenwerking zal ik het aanspreekpunt zijn en fungeren als sparringpartner, met als doel duurzame relaties op te bouwen”.
Vertel eens iets meer over je achtergrond?
Kjell: “Tijdens mijn opleiding Event Management wist ik al dat ik een commerciële baan zou gaan vervullen. Wat en waar wist ik nog niet precies, per toeval belandde ik toen in arbeidsbemiddeling en dat is voor mij de juiste keuze geweest. De combinatie tussen commercie en het menselijke aspect spreekt mij erg aan. In mijn vorige rollen ben ik altijd de verbindende factor geweest tussen de commerciële doelen van de organisatie enerzijds, en de wensen van klanten en kandidaten anderzijds. Het helpen van mensen naar het vinden van een leuke baan is meer dan alleen mijn werk, ik doe het met zoveel plezier dat het inmiddels een passie is”.
Mirjam: “Na het afronden van mijn Communicatieopleiding in Groningen ben ik naar Amsterdam verhuisd, waar ik nu acht jaar met veel plezier woon en werk. Mijn loopbaan begon bij de ING, als Financieel Adviseur, en na twee jaar maakte ik de overstap naar de wereld van arbeidsbemiddeling bij Huxley. Als Consultant bouwde ik al sterke relaties op met klanten en kandidaten, wat resulteerde in verschillende promoties. Mijn passie ligt bij relatiemanagement; het proces waarbij je de behoeften van klanten leert kennen, op zakelijk en persoonlijk vlak, en daarnaar handelt”.