Werkervaring
Periode: januari 2022 – heden
Organisatie: Kendrion
Functie: Junior Controller
Werkzaamheden
- Accounting & Reporting FS 2021: volgens de ESEF- vereisten en taxonomie de jaarrekening voorzien van XBRL tagging. Daarnaast het opstellen van de audit fee disclosure en IAS 19 employee benefits disclosure. Tot slot het monitoren van rapporteringen vanuit de operating companies;
- Data-analyse: deel uitgemaakt van een projectgroep die data verzameld, analyseert en de resultaten direct rapporteert aan de Executive Board. Aanbevelingen op basis van o.a. de data-analyses worden door de Executive Board gedaan aan de Supervisory Board;
- Accounting & Reporting FY 2022: het reviewen en evalueren van de IFRS 16 posities berekend door de operating companies voor de HY-cijfers 2022. Het geven van feedback op de herziene calculaties naar aanleiding van een lease modificatie. Tot slot het berekenen van de Incremental Borrowing Rates ten behoeve van de herziene IFRS 16 calculaties.
Periode: juni 2019 – december 2021
Organisatie: Kendrion
Functie: Holding Administrateur
Werkzaamheden
- Ondersteuning bij Accounting & Reporting vraagstukken, in het bijzonder het opstellen van IFRS 16 lease calculaties en monitoring bij entiteiten;
- Ondersteunende rol in Tax Compliance, primair het opzetten van een Transfer Pricing moni-toringsysteem;
- Het maken van Power BI rapporten in opdracht van het topmanagement;
- Voeren van de financiële administratie van meerdere holding bedrijven in het ERP systeem (IFS);
- Het verzorgen van de maandafsluiting;
- Bepalen van balansposities en opstellen van balansspecificaties;
- Maandelijks rapporteren van de holding entiteiten in het consolidatiesysteem (IBM Cognos Controller);
- Maandelijkse intercompany afstemming;
- Factureren, inboeken facturen en banken, klaarzetten betalingen etc.;
- Aangifte BTW, loonheffing en het leveren van een bijdrage aan de aangifte VPB;
- Wekelijkse cash rapportage;
- Salarisadministratie.
Periode: juli 2017 – januari 2019
Organisatie: Stater N.V.
Functie: Mortgage Credit Controller
Werkzaamheden
- Het beheren van achterstanden en het structureel herstellen van een achterstand op een hypotheeklening. Achterstanden van verschillende geldverstrekkers worden beheerd, onder andere: Abn Amro Hypotheken Groep, DBV Finance, Moneyou, Bank of Scotland etc;
- Direct contact met de klanten om een oplossing te treffen is één van de belangrijkste taken;
- De financiële situatie van particulieren gedetailleerd bespreken;
- Daarnaast wordt het nauwkeurig bijhouden van de administratie rondom een dossier.
Periode: februari 2020 – juli 2020
Organisatie: Kendrion
Functie: Scriptant
Werkzaamheden
- Onderzoeksrapport opgesteld in het kader van het praktijkonderzoek ter afronding van de opleiding Bedrijfseconomie aan de Hogeschool van Amsterdam. Aanbevelingen gedaan aan het management van Kendrion ter ondersteuning van de implementatie van Business Intelligence.
Periode: februari 2019 – juni 2019
Organisatie: PwC
Functie: Intern Audit Support (meewerkstage)
Werkzaamheden
- Het verrichten van werkzaamheden op de controle van jaarrekeningposten. De werkzaamheden zijn uitgevoerd als onderdeel van de (wettelijke) jaarrekening controle van klanten van PwC.