Werkervaring
Periode: juli 2022 – januari 2023
Organisatie: Blue Sky Group
Functie: Financial Accountant (project via Interim Finance Group)
Werkzaamheden
- Beheren van de grootboekadministratie en doorvoeren van correctieboekingen
- Bankbetalingen voorbereiden en uitvoeren
- Dekkingsgraadmutaties doorvoeren
- Cashprognoses opstellen diverse fondsen
- Bewaken en beheren van de financiële processen (SAP Business Objects i.c.m. Unit 4 Coda)
- Communicatie interne stakeholders (inzake Beleggingen, Pensioenen en deelnemers)
Periode: januari 2022 – april 2022
Organisatie: Warner Music Benelux
Functie: Accounting Officer (project via Interim Finance Group)
Werkzaamheden
- Beheer AP/AR activiteiten voor de Benelux
- Voorbereiden van bank betaalbatches (In Gfs – Oracle)
- Verwerken Royalty Facturen met afstemming van de Royalty manager
- Verwerken inkoopfacturen en declaraties
Periode: februari 2021 – juni 2021
Organisatie: EY
Functie: Audit FSO – financial services organization (stage)
Werkzaamheden
- Ondersteunende werkzaamheden m.b.t. het opstellen van controledossiers
- Vastlegging van bewijslast van het auditproces voor een bancaire klant
Periode: mei 2020 – december 2020
Organisatie: Rembrandt Corporate Services
Functie: Junior Financial Accountant (parttime tijdens Master opleiding)
Werkzaamheden
- Verantwoordelijk voor het financiële beheer van een productieklant
- Beheren van de grootboekadministratie en het doorvoeren van correctiemutaties
- Analyse op niet toegewezen posten
- Verwerken van inkoopfacturen en incasso’s (koppelen administratie met Trifact365)
- Verwerken van bank transacties (o.b.v. MT940 en Excel conversies) en koppelen met administratie binnen Exact Online
- Voorbereiden van betaalbatches
- Verwerken van onderlinge rekening courant posities (ten aanzien van dochterondernemingen)
Periode: februari 2019 – juni 2019
Organisatie: Boskalis Nederland
Functie: Medewerker Rapportage & Analyse (afstudeerstage)
Werkzaamheden
- Opstellen van kostencalculaties (asfalteerwerkzaamheden): analyse op manuren, tarieven, materi-alen, gemeentelijke kosten en beveiligingskosten
- Forecasting: op basis van het initiële budget heb ik in samenwerking met de project controller een spreadsheet opgesteld waarin de verschillende kostendragers en tarieven gemonitord konden worden. Vanuit hier konden we sturen op projectniveau om werkzaamheden op een ander tijdstip of met ander materiaal plaats te laten vinden
- Projectadministratie: verwerken van binnenkomende facturen en boeken op de juiste kosten-plaatsen
- Internal control: procesbeschrijvingen in kaart brengen met een flowchart