Werkervaring
Periode: april 2022 – heden
Organisatie: Confia
Functie: Property Controller (project via Interim Finance Group)
Werkzaamheden
- Maandelijkse analyse en rapportage van de financiële en operationele informatie van vast-goedportefeuilles in afstemming met de Finance teams van de opdrachtgevers;
- Afhandelen van de periodieke verplichtingen voor de vastgoedportefeuilles, zoals BTW aangif-tes;
- Dagelijkse ondersteuning van de Financial en Asset Managers van de opdrachtgevers bij het verwerken van wijzigingen in de vastgoedportefeuilles;
- (Reviewen) Accounting werkzaamheden en doorvoeren van correctieboekingen;
- Debiteurenbeheer van de vastgoedportefeuilles in afstemming met de Asset Managers van de opdrachtgevers;
- Wekelijks overleg met de controllers en aanspreekpunt van de klant;
- Opstellen van de jaarrekening en de besprekingen met de auditor omtrent de processen;
- Opstellen van de kwartaal rapportages aan de beleggers;
- Maandelijks Duitse btw aangiftes voor de woningfondsen;
- Verbeteringen aanbrengen in de efficiëntie van de processen met betrekking tot de maande-lijkse verplichtingen.
Periode: februari 2022 – maart 2022
Organisatie: Praxis IFM
Functie: Accounting Officer (project via Interim Finance Group)
Werkzaamheden
- Uitvoeren van samenstelopdrachten voor internationale bedrijven
- Opstellen van jaarrekeningen
- Verwerken van de financiële administratie van klanten
Periode: september 2021 – februari 2022
Organisatie: MTH
Functie: Assistent Accountant (audit)
Werkzaamheden
- Uitvoeren van controleopdrachten bij o.a. bedrijven in Tech en Farmaceutische industrie
- Uitvoeren van jaarrekeningcontroles / balanscontroles
- Beoordelen van de administratieve organisatie en interne beheersingsmaatregelen tijdens de interim controle
- Begeleiden van junior assistent accountants
- Onderhouden van klantcontact
Periode: september 2019– september 2021
Organisatie: Lentink Accountants
Functie: Junior Assistent Accountant (audit & samenstel)
Werkzaamheden
- Uitvoeren van samenstel- en controleopdrachten bij voornamelijk vastgoed en bouwbedrijven
- Verwerken en controleren van de financiële administratie van klanten
- Opstellen van jaarrekeningen
- Uitvoeren van jaarrekeningcontroles / balanscontroles
- Beoordelen van de administratieve organisatie en interne beheersingsmaatregelen tijdens de interim controle
- Onderhouden van klantcontact